Download ha

دانلود

Download ha

دانلود

سینا شعبانخانی

متن آهنگ ای یار سینا شعبانخانی

وای عجب حال بدی احساس تب دارم من شبا بی خواب و بدون تو یه بیمارم من
همه دیدن که دور از تو گرفتارم من تب دستاتو نفس هاتو که کم دارم من
ای وای ای وای تب چشمای گیرای تو ای یار ای یار من محو تماشای تو ای یار ای یار
من عشق تو در دل دارم ای یار ای یار دور از تو پریشونم من ای وای ای وای
تب چشمای گیرای تو ای یار ای یار من محو تماشای تو ای یار ای یار
من عشق تو در دل دارم ای یار ای یار دور از تو پریشونم من ای وای

دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی ای یار با لینک مستقیم

من غیر از عشق تو عشقی ندارم در سر کی به روی شونه های تو بذارم من سر
کی به شوق دیدنت من میشه چشمانم تر من به غیر از فکر تو فکری ندارم در سر
ای وای ای وای تب چشمای گیرای تو ای یار ای یار من محو تماشای تو ای یار ای یار
من عشق تو در دل دارم ای یار ای یار دور از تو پریشونم من ای وای ای وای
تب چشمای گیرای تو ای یار ای یار من محو تماشای تو ای یار ای یار
من عشق تو در دل دارم ای یار ای یار دور از تو پریشونم من ای وای

لینک دانلود :  http://uploadboy.me/kk8por907ze0/Sina Shabankhani - Ey Yar (128).mp3.html


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.