Download ha

دانلود

Download ha

دانلود

مرتضی پاشایی


متن آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام دل سر به هوا

دل سر به هوا بسه دیگه از این عاشقی خسته شدم
دیگه جایی نرو پیش کسی بذار تنها باشم با خودم
دل سر به هوا این آدما تو رو دوست ندارن به خدا
تو که هر جا میری میکشننت دیگه میری تو آخه کجا
نرو عاشقی آخرش عذابه، مثله نامه نوشتنه رو آبه
مثه اشکو سرابه، حال من خیلی خرابه
چشمام نمیخوابه
نرو عشق واسه تو طناب داره
کسی فرصت عاشقی نداره تو رو تنها میذاره
میشکنی آخه دوباره نگو دوست داره


دل سر به هوا طاقت من واسه این همه غصه کمه
اگه اشک چشام بند نمیاد آخه باعثش این دلمه
دل سر به هوا دنیای ما واسه عشق تو جا نداره
دیگه کاری نکن باز دوباره یکی پا رو دلت بذاره
نرو عاشقی آخرش عذابه، مثله نامه نوشتنه رو آبه
مثه اشکو سرابه، حال من خیلی خرابه
چشمام نمیخوابه
نرو عشق واسه تو طناب داره
کسی فرصت عاشقی نداره تو رو تنها میذاره
میشکنی آخه دوباره نگو دوست داره

لینک دانلود :

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.