Download ha

دانلود

Download ha

دانلود

حمید هیراد


متن آهنگ جدید حمید هیراد به نام هل هله

هل هله آغاز کن حال مرا ساز کن ساز منی جان منی برای من ناز کن
هل هله آغاز کن ای حال مرا ساز کن ساز منی جان منی برای من ناز کن
از نظر بازی چشمان تو با چشمانم از نظر بازی چشمان تو با چشمانم
ول وله افتاد به شهر هله افتاد به شهر ول وله افتاد به شهر
از نگاه کردن طوفانی تو ای جانم هل هله افتاد به شهر
هله افتاد به شهر ول وله افتاد به شهر
منم مست و زمین مست و زمان مست شدم عاشق چشمای تو سرمست
منم مست و زمین مست و زمان مست
شبیه منه دلداده مگر هست شبیه منه دلداده مگر هست
♫ ♩ ♪ ♬ ♫ ♪ ♬ ♩ ♫ ♪ ♩ ♬ ♫ ♫ ♪ ♬
گیسوی تو شد روح و روانم آتش زده ای بر دل و جانم
دلداده آن عشق نهانم آتش زده ای بر دل و جانم
گیسوی تو شد روح و روانم آتش زده ای بر دل و جانم
دلداده آن عشق نهانم آتش زده ای بر دل و جانم
حس تو نزدیک و بی تو شبم تاریک و حس تو نزدیک و بی تو شبم تاریک و
دل من عاشق شد تورو خدا کاری کن دل من عاشق شد تورو خدا کاری کن
منم مست و زمین مست و زمان مست شدم عاشق چشمای تو سرمست منم
ست و زمین مست و زمان مست شبیه منه دلداده مگر هست شبیه منه دلداده مگر هست


لینک  دانلود :  http://www.uploadina.com/85567c08bca4bc80/Hamid_Hiraad_-_HelHele_[128].mp3


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.